08.05. Onneksi olkoon: Heino | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Varttuneille ja ikäihmisille mukavia menoja ja liikuttavaa seuraa

Vuosaaren seurakunta

31.08.2022, 18:58 /  päivitetty 05.01.2024, 17:52
Tunnistatko itsesi varttuneeksi tai ikäihmiseksi? Tule kirkolle, kappelille tai Valoon, sillä nyt on monta mukavaa menoa, mihin kutsumme sinua mukaan!
Iloisia ihmisiä kahvipöydän ympärillä

Varttuneille ja ikäihmisille mukavia menoja

Iltapäiväpiiri ikäihmisille

Suosittu ja jo perinteikäs iltapäiväpiiri ikäihmisille kokoaa Vuosaaren kirkolle maanantaisin runsaan joukon varttunutta väkeä. Tarjolla on kahvia, leppoisaa seuraa, vaihtelevaa ohjattua ohjelmaa, sekä hartaus ja jumppatuokio.

Iltapäiväpiirin alussa on hartaus ja pieni jumppa, kahvista pieni vapaaehtoinen kahvimaksu. Noin joka toinen maanantai on piiriläisten ja vapaaehtoisten omatoiminen keskusteleva piiri, jolloin ohjelmarunko voi vaihdella. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tulevat Iltapäiväpiirit alla.

Jos listaus on tyhjä, ovat tapahtumat tauolla.

Tapahtumaa klikkaamalla lisätietoja tilaisuudesta.

Kävelyseuraa Vuosaaressa

Ulkoillaan yhdessä muiden kanssa! Vapaaehtoisohjaaja Merja johdattaa osallistujat eri puolille Vuosaarta ihailemaan kaunista luontoa. Reitit vaihtelevat ryhmäläisten toiveiden ja sään mukaan. Kävelyn vauhti määräytyy osallistujien mukaan ja halutessaan matkasta voi jättäytyä kesken pois. Älä jää yksin, vaan tule mukaan!

Seuraavat tapahtumat alla.

Tilaisuutta klikkaamalla lisätietoa tapahtumasta.

Lauletaan yhdessä

Ohjelmistossa ajankohtaisia virsiä, hengellisiä lauluja ja kansanlauluja. Laulattajana Anja Hinkkanen. Tule nauttimaan yhteisestä laulun ilosta!

Yhteinen lounas kirkolla

Yhteinen lounas kirkolla kokoaa ihmiset yhteen aterian äärelle. Tule nauttimaan yhteistä lounasta leppoisassa seurassa. Tarjolla on lämmintä kotiruokaa, jonka valmistaa vapaaehtoisesti toimiva Kriisiryhmä. Kohdataan yhdessä toisiamme aterian äärellä, hiljennytään hartauteen ja vaihdetaan vaikkapa kuulumisia. Lounaalla on vapaaehtoinen 2e käteismaksu, jolla katetaan ruokailun järjestämisen kuluja.

Neulepiiri

Kudo, neulo tai virkkaa, opi ja opeta, innostu ja innosta, yhdessä oleminen ja tekeminen on mukavaa! Ryhmään voi tulla, vaikkei vielä osaisi neuloa, me opetamme kyllä. Teemme lämpimiä lahjoja kasteperheisiin ja eri tavalla vähäosaisille. Tule mukaan tuottamaan iloa toisille mukavassa porukassa! Ohjaajana Heli Hallikainen.

Kirjapiiri

Kirjapiiri – keskustelua kuukauden kirjasta rennosti teekupin äärellä. Kirjapiirissä vietetään mukava hetki yhdessä ja keskustellaan kuukauden kirjasta. Kirjat valitaan yhdessä, voit tuoda mukanasi oman ehdotuksen. Kirjapiirin vetäjänä toimii seurakunnan vapaaehtoinen Sari Kumin. Sydämellisesti tervetuloa!

Ilmoittautuminen: Eija Keinänen p. 09 2340 6541 tai eija.keinanen@evl.fi. Vapaaehtoinen maksu teestä 1e, käteismaksu.

Iltarusko-piiri

Iltarusko-piiri on raamattu- ja keskustelupiiri inkeriläisille, avoin myös muille.

Tapahtumaa klikkaamalla lisätietoa.

Elämäni virsi – toivo ja laula!

Mikä on sinun elämäsi virsi, sävel tai sanat, jotka erityisesti koskettavat tai joihin liittyy rakkaita ja unohtumattomia muistoja? Tai sellainen virsi, joka on ihana ihan muuten vaan? Tule toivomaan oman elämäsi virsiä, ja laulamaan yhdessä muiden kanssa. Mukana Mikaela Mandalios ja Pauli Löija.

Tulevat virsi-illat näet alla olevasta listauksesta.

Lempeästi liikkeelle – ikäihmisten liikuntavartti

Helppoja ja monipuolisia liikkeitä, joita voi tehdä myös kotona. Liikkeet voi tehdä istuen tai seisten. Liikuntavartti on maksuton ja kaikille avoin.

Tulevat liikuntavartit näet alla olevasta listauksesta.

Tapahtumaa klikkaamalla lisätietoa.‍

Avoin keskustelu- ja raamattupiiri Vuosaaren kirkolla

Luemme yhdessä sovittua Raamatun kirjaa ja keskustelemme sen äärellä myös oman elämämme kysymyksistä.

Tulevat illat näet alla olevasta listauksesta.

Tapahtumaa klikkaamalla lisätietoa.‍