03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute

Vuosaarelaisille uusia kohtaamisen paikkoja

Vuosaaren seurakunta

08.09.2023, 10:56 /  päivitetty 06.01.2024, 20:22
Nauravainen nuorimies kuppi kädessä, teksti: Vuosaarelaisille uusia kohtaamisen paikkoja

Vuosaarelaisille uusia kohtaamisen paikkoja

Mielenkiintoisia alustuksia ja keskusteluja, omaan hyvinvoinnin lisäämiseen keskittyviä iltoja, sekä musiikillisia elämyksiä on tarjolla tänä syksynä ihan uudella tavalla Columbuksen Katukappelissa, kun aktiiviset vuosaarelaiset tuovat maanantai-iltoihin kohtaamisen paikkoja. Maanantai-iltojen sarjan aloittavat hyvinvointi-illat, joiden tarkoituksena on päivittää kokonaisvaltaista tietoa hyvinvoinnista ja innostaa pitämään huolta itsestä. Avartavat keskusteluillat puolestaan nostavat esiin monenlaisia ajankohtaisia aiheita monikulttuurisuudesta, feministiteologiasta ja yhdenvertaisuudesta aina sydänrukoukseen saakka. Musiikillista ilottelua tuovat Elämäni virsi -illat, joissa toivotaan ja lauletaan niitä virsiä, jotka jollain tavalla ovat erityisen rakkaita tai muuten vaan ihan ihania.

Tule mukaan, toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi!‍

Avoin hyvinvointiryhmä

Ryhmässä päivitetään tietoa kokonaisvaltaisesti hyvinvointiin vaikuttavista tekijöistä, pohditaan itselle merkityksellisiä hyvinvoinnin tekijöitä ja innostutaan pitämään huolta omasta hyvinvoinnista. Ryhmää ohjaa terveydenhoitaja, THM Marja Lindholm.

Tule mukaan avoimeen hyvinvointiryhmään, jonka tarkoituksena on päivittää viimeaikaista tietoa kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin vaikuttavista tekijöistä, pohtia yhdessä itselle merkityksellisiä hyvinvoinnin tekijöitä, innostua pitämään huolta omasta hyvinvoinnista ja jakaa ryhmässä omia kokemuksia, voimavaraistua yhteisestä pohdinnasta ja kohtaamisista. Ryhmä on tarkoitettu kaikille omasta hyvinvoinnistaan kiinnostuneille. Ryhmä on avoin, voit osallistua jokaiselle kerralle tai valita sinua kiinnostavan aiheen.

Ilta alkaa hartaudella ja alustuksella, jonka jälkeen keskustellaan ja työskennellään yhdessä. Ryhmää ohjaa terveydenhoitaja, THM Marja Lindholm.‍

Maanantai-illan keskusteluja

Kutsumme sinua mukaan avartaviin keskusteluiltoihin. Illan alussa kuullaan asiantuntijan alustus, jonka jälkeen keskustellaan yhdessä illan aiheesta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan! Voit osallistua iltoihin vaikka joka kerta, tai vain valitsemanasi iltana.

Elämäni virsi – toivo ja laula!

Mikä on sinun elämäsi virsi, sävel tai sanat, jotka erityisesti koskettavat, tai johon liittyy rakkaita muistoja? Tai virsi, joka on ihana ihan muuten vaan? Tule toivomaan oman elämäsi virsiä ja laulamaan yhdessä muiden kanssa.

Mikä on sinun elämäsi virsi, sävel tai sanat, jotka erityisesti koskettavat tai joihin liittyy rakkaita ja unohtumattomia muistoja? Entä mikä on sellainen virsi, joka on ihana ihan muuten vaan? Tule toivomaan oman elämäsi virsiä, ja laulamaan yhdessä muiden kanssa. Mukana Mikaela Mandalios ja Pauli Löija.