02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Malmin seurakunta

Tekemistä talveen - Junnujen lomapuuhat tarjoavat tekemistä ja ideoita loma-aikaan.

Malmin seurakunta

08.02.2024, 11:08 /  päivitetty 08.02.2024, 11:14
Sinisella taustalla lapsia lohikäärmeen kyydissä. Kuvassa teksti:

Ennen talvilomaa vietetään laskiaista. Laskiainen on talven keskellä loistava tilaisuus juhlia ja nauttia yhdessäolosta. Se tuo mukanaan hauskoja perinteitä ja herkullisia makuelämyksiä, jotka ilahduttavat niin lapsia kuin aikuisiakin. Laskiaisena tunnelma on täynnä iloa ja odotusta. Keskellä talvea se on kuin pieni ilonpilkahdus, joka tuo mukanaan lämpöä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Talviloma antaa meille mahdollisuuden nauttia vielä hetken laskiaisen tunnelmasta.

Talviloma edessä ja mahdollisuus moneen. Lomalla ollessa voi tulla hetkiä, ettei keksi tekemistä. Junnujen lomapuuhat -materiaali tuo tekemisen ilon sinne missä olet. Malmin junnuhahmot johdattavat sinut kokeilemaan ja tutkimaan sekä nauttimaan ajasta yksin tai yhdessä kavereiden ja perheen kanssa.

Junnujen ideoimaa

Lomapuuhien tekemisessä on ollut mukana junnuja ja he ovat saaneet puuhavihkoon ihan oman palstansa. Junnujen suunnittelemat tehtävät tunnistat "Junnujen ideoimaa" -leimasta. ‍

Onko sinulla mielessäsi jokin idea tehtävästä tai materiaalin aktiviteeteistä? Jaa meille ideasi osoitteseen: niina.penttinen@evl.fi

Ohjeet lomapuuhien lataamiseen:

Junnujen lomapuuhia julkaistaan aina isoja lomia varten eli vähintään neljä kertaa vuodessa. Tekemistä talveen, Junnujen lomapuuhat -materiaalin voit ladata itsellesi tästä.

Materiaali latautuu PDF-tiedostona, joka on mahdollista tulostaa itselleen. Puhelimella linkkiä avatessa, saattaa tiedosto latautua suoraan puhelimeen.

Aikaisemmat lomapuuhat löydät junnujen omasta materiaalipankista.

Junnujen oma tube-kanava

Junnujen oma Youtube -kanava tarjoaa videoita lomapuuhien -materiaaleista. Käy kurkkaamassa ja ottamassa kanava seurantaan.