27.08. Onneksi olkoon: Rauli | Palaute

Ristiäiset, häät tai hautaan siunaaminen? Aloita yhteydenotolla seurakuntaan!

Lauttasaaren seurakunta

12.04.2024, 14:53 /  päivitetty 15.08.2024, 13:43
kimppu

ASIOINTI PUHELIMITSE

Lauttasaaren kirkon tilat sekä pappi varataan kirkollisiin toimituksiin, kuten ristiäisiin, häihin tai hautajaisiin, ottamalla yhteyttä seurakuntakoordinaattoriin. Tilaisuuden toimittava pappi tulee ensisijaisesti seurakuntalaisen omasta seurakunnasta.

Seurakuntakoordinaattori Tomi Panigrahi

p. 050 566 5244, ma-pe klo 10–15

lauttasaari.srk@evl.fi

HAUTAAMISEN VARAUS SÄHKÖISESTI

Hautajaisjärjestelyissä voi olla yhteydessä myös Helsingin seurakuntayhtymän Hautapalveluihin tai hoitaa varauksen sähköisen asioinnin kautta. Sivuille täältä!

Hautapalvelut: p. 09 2340 6000. Avoinna ma–pe klo 10–14. helsinki.hautapalvelut@evl.fi.

VIRKATODISTUKSET

Virkatodistusten tilaus on keskitetty Helsingin seurakuntayhtymään. Virkatodistukset ovat tilattavissa osoitteesta tilaavirkatodistus.fi tai keskusrekisterin virkatodistuspalvelusta, 09 2340 5000.

Asiakaspalvelupiste (Kolmas linja 22 B) on avoinna ma-pe klo 9–12.30.

Lisätietoja löydät täältä!

LAUTTASAAREN SEURAKUNNAN CATERING-PALVELUT

Tilaisuuksiin on mahdollisuus tilata tarjoilut Kirkkokahvilan Catering-palvelusta. Catering tilataan Kirkkokahvilasta tilavarauksen jälkeen. Lisätietoja antaa seurakunnan kokki Pasi Heino. Tiedustelut ja varaukset tehdään sähköpostitse: kirkkokahvila.lauttasaari@evl.fi.

Lue lisää täältä ja varaa catering!

TILAVARAUKSET MUIHIN TILAISUUKSIIN

Lauttasaaren kirkon tilojen varaus onnistuu nyt helposti uudessa online-varauspalvelussa. Tilavarausjärjestelmästämme löydät tilojen hinnat, lisätietoja ja vuokrausehdot. Seurakunnan tiloja vuokrataan mm.

• taloyhtiökokouksiin
  • muihin kokouksiin
  • syntymäpäiville
  • konsertteihin (tilavaraukset kanttorilta: hiski.wallenius@evl.fi)
  • luentoihin
  • liikuntaan (liikuntasali)
  • saunailtoihin (sauna)

Tilat varataan ja maksetaan Lauttasaaren seurakunnan sähköisen ajanvarauspalvelun kautta, josta löytyvät myös tilojen kuvaukset hintoineen.

Tilavaraukset ja lisätietoja täältä!